2nd Fundraiser report!

Thank you very much!
ありがとうございました!

Our second fundraiser was success too!
We tried "Bake sale" this time. We had limited time to prepare, but even on such short notice, many volunteer donated a lot of delicious baked goods.
Also, we didn't have enough time to spread out the word, but we had many people stopped by!
Thank you very much!

Thank you for Wal-Mart to give us a space to have this event, Mr. Virgil from John L Scott real estate to rent us supply.

私達のファンドレイザー第2弾もおかげさまで大成功でした!
今回は初のベイクセールと言う形に挑戦しました。
準備の時間が限られていて、お知らせもギリギリだったにもかかわらず、沢山の方から、見た目も味も最高のベイクアイテムのご寄付をいただきました。
それに、宣伝をする時間もなかったにも関わらず、沢山の方にお越しいただけました。
本当にありがとうございました!

場所を提供していただいた、ウォルマート様、器材を貸してくださいました、ジョーンLスコット不動産のバージル様、ご協力ありがとうございました。


And now, the result is....

$1,223.20!!!

31 decals, 112 wristbands, 9 Origami crane strap sales included!

We have donated them to American Red Cross on 18th Monday already!

We are appreciated your cooperation!

さて、気になる結果の方ですが、今回集まった、
義援金合計金額$1,223.20!!!

(ステッカー31枚、リストバンド112本、折り鶴ストラップ9個売り上げ含む)

18日月曜日にアメリカ赤十字社に早速寄付して参りました。

皆様のご協力に心から感謝いたします。

Post a comment

Private comment

Search form
Display RSS link.
Link
Friend request form

Want to be friends with this user.